Užimtumo Tarnybos prisijungimas:
Prisijungimas prie asmeninės paskyros
Kodėl nepavyksta prisijungti prie Užimtumo tarnybos sistemos?
Prisijungimui prie Užimtumo tarnybos sistemos pakanka turėti mobilųjį parašą ar kitą elektroinės atpažinties priemonę kuri naudojama prisijungimui prie Elektroninių valdžios vartų ar Internetinės bankininkystės sistemų. Jeigu sistema stringa ir Jums nepavyksta patekti į Užimtumo tarnybos portalo savitarnos sritį – pabandykite pasinaudoti kita autentifikacijos priemone arba pabandykite prisijungti vėliau.
Kartais dėl sistemų atnaujimo darbų ar ryšio sutrikimų nesuveikia mobilaus parašo sistema ar kita autentifikacijos posistemė. Tokios problemos paprastai išsprendžiamos per kelias valandas ir Jums nereikia imtis Jokių papildomų veiksmų, tačiau jeigu ir vėliau nepavyksta prisijungti, tuomet apie problemą turėtumėte pranešti sistemos darbuotojams svetainėje nurodytu pagalbos numeriu ar elektroniniu paštu.